Peppbilder för att ha mål i fokus!

Peppbilder är otroligt viktigt för mig, viktigt för att inte förlora fokus på mitt mål. Mitt mål är att komma tillbaka dit jag var för ca. 3 år sedan, så jag har gamla bilder på mig som jag har som mina peppbilder :)

För tre år sedan hade jag min trivsel vikt. Inga speciella kilon, gillar inte vågen, men där jag känner att jag mår bra, kroppsligt och mentalt. Sen hände det, jag träffade mitt livs kärlek och då kom sambokilona. Sedan poff, hamnade jag i den där berömda onda cirkeln. Så lätt att tappa greppet, vilket jag gjorde.


Jag har mina peppbilder i mobilen, när jag känner att jag inte orkar så tar jag mig en titt! Bästa av allt är att jag "suktar" efter min egna kropp jag en gång hade, inte någon annans främmande och oförstörda kropp som har annan byggnad och är ouppnåelig. Jag "suktar" tillbaka där jag var för 3 år sedan, finns inget som säger att jag inte kommer dit, en härlig känsla :) Var realistisk i ditt mål, så otroligt viktigt.

Här är några av min peppbilder! Varning för "nakenchock" 😜


Blir bara peppad av detta inlägg! Kommer ihåg hur bra jag mådde på dessa bilder, tror det syns också :) Vill och ska dit igen! Lång resa, men en bra början! eller hur?! Så fram med era peppbilder så kör vi!

Återkommer med några dagsfärska bilder 👍


Första gymbesöket i år!

Var på gymet idag för första gången på det nya året. Kändes så skönt! Ja, efter i alla fall ;) Finns ingen bättre känsla än efter ett träningspass! Bara att hålla i den känslan tills det är dags igen!


Jag är verkligen inte en tränings människa, så jag måste alltid peppa mig lite extra, men med det sagt så är jag ändå träningssugen när jag väl är igång och har mål i sikte. Dock så har jag inga problem med att lägga ned träningen och inte träna på jättelänge. Det är då jag har svårt att komma tillbaka, som jag har haft senaste tiden. Allt sitter i huvudet. Alla har ett jävla anamma, det är det vi måste ta fram!


Körde lugnt idag då jag inte vill få ont i min kropp. Jag har länge haft problem med min kropp i muskler och leder, så jag måste träna försiktigt. Jag går runt med som jag kallar det "kronisk träningsvärk" alltid lite stel och värk. Tränar jag på fel sätt känner jag det med besked och därför kan jag inte köra för hårt på ett och samma tillfälle. Jag lägger gärna ribban lågt för att sedan höja den, än att lägga den för högt och inte klara av det. All motion är bra enligt mig.


Träningen som blev av idag var 20 min promenad på bandet med lutning och ben övningar, bak och framsida lår och inne och ytterlår 💪


Nu fortsätter lördagsmyset!

Tack för mig 😊

Kommentera här: