Kasta sig upp på hästen igen

[I samarbete med Wellie]
 
 
I detta inlägg kommer jag skriva lite om hur förra veckan var, hur denna vecka ser ut och dessutom kommer jag som Wellies ambassadör dela med mig av ett erbjudande till er som ni inte får missa. Om ni vill läsa om Hälsoappen wellie, ta en titt på mitt inlägg från förra veckan. Klicka på kategori Wellie, så kommer du direkt dit. Erbjudandet kommer finnas i slutet av inlägget 🤗 
 
 
Förra veckan var katastrof när det kom till träning. Jag fick min mens i början av veckan och denna månad så har denna kvinnliga period tagit hårt på mig. Vissa månader mår jag bra och vissa andra fungerar jag inte alls! Och när jag inte fungerar då är det tufft att motivera sig. 
 
Så förra veckan blev det ingen gymdag alls. Dock så var jag duktig på att både sköta kosten och tänka på vardagsmotion. Får ganska mycket av att inte åka bil till och från jobbet. Att åka kommunalt och med byten så blir det en del trappor och steg, superbra!
 
Jag predikar mycket kring vardagsmotion, den har vi med oss hela tiden. Det är så lätt att ta en extra omväg eller gå extra steg på jobbet osv. Eller som jag har gjort nu de senaste två veckorna, satt påminnelse på telefonen för att jag skall stå upp minst i 30 min varannan timme. Små, små saker som har en väldigt stor effekt på hälsan. Vill man, kan man 😊
 
Ny vecka och nya mål skall sättas. Jag jobbar endast 3 dagar denna vecka, sedan är det semester för min del och jag drar till Turkiet i två veckor 😃 Betyder att jag får skärpa till mig för jag SKALL träna när jag är utomlands. Sedan vet jag inte hur mycket och hur ofta, men måste få in lite rörelse så att jag inte tappar rutinerna för mycket. Häng med, kommer så klart både blogga om resan (om det finns bra uppkoppling) och det kommer definitivt bli en del inlägg på Instagram 😊
 
Idag lade jag ribban för denna vecka! Körde igång med träningen direkt på morgonen. Vi har planer efter jobbet, så morgonträning var det enda alternativet om det skall bli gjort idag. Planering mina vänner, planering, så viktigt! Det blev 30 min träning, både konditon och styrka ben. Kändes bra, trött och seg men skönt att vara igång!
 
Det kommer bli morgonträning även imorgon tisdag och torsdag (resdag) Sedan får jag se hur resten av veckan kommer se ut då vi är i Turkiet. MEN, då har jag tränat 3 ggr denna vecka iaf, inte fy skam. Jag kommer nog få en del på köpet i Turkiet, blir ju både bad och strosande på stan, så vardagsmotionen kommer finnas där.
 
Några bilder från dagens träning 😅
 
 
 
 
Här kommer erbjudandet från mig till dig!
 

Testa hälsoappen Wellie 2 veckor gratis, därefter 99kr/mån (ordinarie pris 149kr/mån).

Klicka HÄR för att komma till erbjudandet.

 

 

Jag kommer i veckan lägga ut några resultat bilder. Eftersom jag inte väger mig, så kommer ni inte få några siffror. Men tänkte lägga ut bilder som ändå visar att något har hänt! Jag känner och ser 🤗 Min kropp är lite lurig, min övervikt är så otroligt jämnt fördelat över heeeela kroppen, så jag ser inte resultaten så tydligt. Det tas lite här och här, men eftersom det finns på så många ställen, så blir det små skillnader. Men som sagt, jag känner och ser hur kroppen har förändrats lite och tänkte ändå dela med mig av det. Hoppas det syns på bild bara 🤣🙃 Så håll ögonen öppna 😃

 

Ha det så bra så länge

 

Kram 💗

 

Kommentera här: